Shop Mobile More Submit  Join Login
Dead Girl at the CandyShop by BananaMachine Dead Girl at the CandyShop by BananaMachine
Time: 1 boring lesson+ some time home.. not so long
Mood: sugar addict
Inspiration: dunno 0__0;;
Done with: neopiko and marker

well... I just want to have that blue hair!! >w< lol
Add a Comment:
 
:iconkyouella:
KyouElla Featured By Owner Mar 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
it's so cute and i like it!!

FTW~"For The Win!"
Reply
:iconxdeadnotsleepingx:
XdEADnOTsLEEPINGX Featured By Owner Oct 15, 2009  Student Photographer
i wanted you to know, i lovedded your work so much, i had to plaster my locker with it.I give full credit to yous too ;D Many people love it very much ^^

i will take them down if you want me to though.
Reply
:iconmissmiaux:
MissMiaux Featured By Owner Oct 7, 2009
Oh, cutie!
Reply
:iconyuiyamana:
YuiYamana Featured By Owner Sep 20, 2009  Student Traditional Artist
It looks sugary and yummmy
Reply
:iconsadandprettyandfun:
SADandPRETTYandFUN Featured By Owner Sep 13, 2008
I would love to do somehing more stylish with mine too..but i guess i´ll stick forever with the boring black :(
lol

=)

I am in love with your tecnique!
Reply
:icongise93:
Gise93 Featured By Owner Jul 24, 2008
i love it (: amazing n.n
Reply
:iconlollybun:
lollybun Featured By Owner Apr 15, 2008  Student
love everything.
Reply
:iconsillylizz:
sillylizz Featured By Owner Jan 8, 2008
delicious!
Reply
:iconshjerezade:
Shjerezade Featured By Owner Dec 12, 2007
Can it be any cuter?! :love:
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Dec 13, 2007
:hug: thank you!! ..eheee im sure it can ^^;
Reply
:iconfirah:
firah Featured By Owner Sep 29, 2007
Nice && i love this pic a lot
Reply
:iconstarlamanda:
Starlamanda Featured By Owner Aug 31, 2007
haha if you can't tell i love your work!!!!
Reply
:icontoo-emotional:
too-emotional Featured By Owner Aug 19, 2007
love it!
Reply
:iconlolitagirlie-stock:
Lolitagirlie-stock Featured By Owner Aug 5, 2007   Photographer
Amazing work, i was wondering if you might be interested in using my stock in your next deviation? You do such great work!
Reply
:icondziglipaf:
dziglipaf Featured By Owner Jul 6, 2007
yummy!

**
:frog:
Reply
:iconmindflesh:
MindFlesh Featured By Owner May 24, 2007
Love the hair - even more that you made it by hand. :o

Great job! :w00t:
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner May 29, 2007
thank you!! yeah I make everything by hand .. so ^^; it is all I can do.
Reply
:iconcronos2006:
Cronos2006 Featured By Owner May 19, 2007   Digital Artist
Absolutely cute! :+fav:
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner May 23, 2007
hehee thanx!! :hug:
Reply
:iconquaddles-roost:
Quaddles-Roost Featured By Owner Mar 18, 2007  Hobbyist Traditional Artist
Just great - adds to my :+fav: :highfive
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Mar 19, 2007
thank yo !!!! :D
Reply
:icontimterrenal:
timterrenal Featured By Owner Mar 16, 2007  Professional Digital Artist
wonderful colors
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Mar 19, 2007
thanx ^__^
Reply
:iconflippiie:
flippiie Featured By Owner Mar 16, 2007
*kicks.*
Ilyour art. =] The kick was from envy.
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Mar 16, 2007
XD hihi thank you!!.. hehe.. I guess XD
Reply
:iconmaikoneko:
maikoneko Featured By Owner Mar 8, 2007  Hobbyist Traditional Artist
the hair is coooLL
and the colors of everything is so pretty~!~~!
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Mar 8, 2007
thanx ^__^
Reply
:icondidokah:
didokah Featured By Owner Feb 22, 2007  Hobbyist Photographer
its sooooooooo cute! :D i loved it.
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Feb 23, 2007
thank you!! :hug:
Reply
:iconichigopai-chan:
ichigopai-chan Featured By Owner Feb 19, 2007  Student
omg the colours O_O i lurve the blue hair too >W<
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Feb 19, 2007
aha.. *signs* if I too could have thath hair!!
Reply
:iconichigopai-chan:
ichigopai-chan Featured By Owner Feb 19, 2007  Student
;^; yup same ... maybe in pink :giggle:
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Feb 19, 2007
awh that would be cute!! *-*
Reply
:iconichigopai-chan:
ichigopai-chan Featured By Owner Feb 19, 2007  Student
yeah //o//
Reply
:iconrawrza:
rAwRzA Featured By Owner Feb 17, 2007
Cannndyyy O_o
i love this picture ^^
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Feb 19, 2007
thanx ^_^
Reply
:iconperii:
perii Featured By Owner Feb 16, 2007
oov it's so sweet :aww: I love it *.*
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Feb 19, 2007
hihi thanx ^-^
Reply
:iconesoteric-lovers:
Esoteric-Lovers Featured By Owner Feb 15, 2007
Wait, which ones the dead one?
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Feb 19, 2007
XD the one with the wings.. who are standing on a cloud .. hah lol kinda morbid for this picture!!
Reply
:iconesoteric-lovers:
Esoteric-Lovers Featured By Owner Feb 20, 2007
No no no! Its adorable, as wierd as that sounds XD
Reply
:iconduckieofrubber:
DuCkIeOfRuBbEr Featured By Owner Feb 15, 2007  Student
ahhh that's so cute!
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Feb 17, 2007
thank you!!! ^-^
Reply
:iconckirden:
Ckirden Featured By Owner Feb 15, 2007  Professional General Artist
heyyyy! you've drawn my vision of paradise!!!!!!! really cool, i love it!!! and others too!!! uh....i want a sweet!!!! :drool:
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Feb 17, 2007
hihi thanx ^-^ miii too *drool*
Reply
:iconlergahin:
Lergahin Featured By Owner Feb 15, 2007  Hobbyist Traditional Artist
it gives me the envy to eat >u<
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Feb 15, 2007
hihi lol me too .. thats cuz I draw it when I was a bit hungry XD
Reply
:iconlergahin:
Lergahin Featured By Owner Feb 16, 2007  Hobbyist Traditional Artist
ah ok i understand now XD
Reply
:iconmelianussa:
Melianussa Featured By Owner Feb 15, 2007
I LoVe it..and all the others!!!!!!!!!
*.*
Reply
:iconbananamachine:
BananaMachine Featured By Owner Feb 15, 2007
ihhh thanx so much Im glad you do!! :hug:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 8, 2007
Image Size
604 KB
Resolution
833×717
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
18,394
Favourites
428 (who?)
Comments
69
Downloads
583
×